Over ons

Het verhaal achter Rob Wijnen kantoorinrichting

Take a seat and check it out!

Wie is Rob Wijnen Kantoorinrichting?

Rob Wijnen Kantoorinrichting is een bedrijf opgericht in 2015 door Rob en Esther Wijnen, die door hun betrokkenheid en passie voor het inrichtingsvak de stap hebben genomen om destijds een eigen onderneming te starten.

Rob heeft al meer dan 25 jaar ervaring in de kantoor- en projectinrichting branche en wil vooral luisteren naar wat klanten zeggen en vinden om zo samen met de klanten tot een mooi resultaat te komen.

Wat doet Rob Wijnen Kantoorinrichting?

Samen met u een inspirerende en motiverende werkomgeving creëren, dat is wat wij het liefste doen!

Ook het adviseren van klanten staat bij ons hoog in het vaandel.
Of het nu gaat over het inrichten van uw kantoor, ontmoetingsruimte of over het instellen van uw bureaustoel, Rob Wijnen Kantoorinrichting helpt u graag hierbij!

Waarom Rob Wijnen Kantoorinrichting?

De wereld verandert sneller dan ooit, wij veranderen mee.
Dit zorgt voor nieuwe uitdagingen, waar wij van houden!

Mensen spenderen veel tijd op het werk, dus is het belangrijk dat ze zich er goed voelen.
We maken graag mooie dingen voor alle klanten, zodat de klant dan in een nieuwe omgeving met frisse inspiratie aan het werk kan gaan.
Als u een advies voor project of kantoorinrichting wilt hebben, komen wij graag bij u langs om dan ter plekke te adviseren bij het (her)inrichten van uw project.

Wij maken voor u een professioneel, ruimtelijk 2D of 3D ontwerp op basis van moderne, ergonomische inzichten.
Rob Wijnen is in het bezit van diploma huisvestingskunde (HKPI) van de Nederlandse Vereniging van Inrichtingskunde en Huisvestingskunde (NVIH) en heeft ruime ervaring in het geven van ergonomisch advies.
Esther Wijnen heeft met succes de 2 jarige opleiding Interieurstyling bij Perk Interieuropleidingen doorlopen.
Wilt u graag meer weten over ergonomisch advies, kantoorinrichting en ontwerp, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend advies.

Waar vind ik Rob Wijnen Kantoorinrichting?

Wij werken iedere dag met plezier in ons kantoor aan huis in Someren.
Een fijne, vertrouwde plek om te mogen werken.
We bezoeken u natuurlijk ook op uw eigen adres om kennis te maken met uw organisatie en werkomgeving.

Bent u op zoek naar een inspirerende werkomgeving, een bank, een kast of een bureaustoel?
Of wilt u gewoon eens een kop koffie of thee komen drinken bij ons in het hart van het gemoedelijke Someren, u bent altijd van harte welkom!

Hoe werkt Rob Wijnen Kantoorinrichting?

Door rekening te houden met welzijn, ergonomie, productiviteit, creativiteit en vormgeving kunnen wij u een passend advies geven.
Niet onlogisch dus dat we onze naam verbinden aan leveranciers en fabrikanten die innovatie, vakbekwaamheid, flexibiliteit en maatschappelijk ondernemen ook hoog in het vaandel hebben staan.

We zijn een bedrijf in beweging. Dat vereist ons vakgebied, maar dat verwachten we ook van onszelf en onze leveranciers.
Vernieuwing houdt ons scherp, en zorgt ervoor dat we op de hoogte blijven van de laatste marktontwikkelingen.

Wat kunnen we er nog meer over zeggen? We halen veel plezier, inspiratie en energie uit onze klanten en opdrachten en projecten.
We zijn er daarom ook van overtuigd dat we op deze manier uiteindelijk dan ook de beste resultaten kunnen neerzetten.

Contact

Heeft u vragen? Neem contact met ons op!

0493 380 592
info@robwijnenkantoorinrichting.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser

Deze website maakt gebruik van moderne technieken die niet worden ondersteund door jouw webbrowser. Update mijn webbrowser

×